Service en onderhoud door eigen team.

Na een zorgvuldig uitgevoerde oplevering komt vanzelfsprekend het traject van service en onderhoud aan de installatie.
Of het nu om een woonhuislift, spijzenlift, schaarheftafel of personenlift gaat, wij bieden u de mogelijkheid om de volledige zorg tot onderhoud van de installatie uit handen te geven aan een groep ervaren monteurs van Tramétex.

servicemonteur

Preventief onderhoud.

Door het afsluiten van een preventief onderhoudscontract bent u verzekerd van een degelijk en juist uitgevoerd onderhoud aan de installatie. Daarbij verzorgt de monteur ook de noodzakelijke software updates aan de installatie.
Het preventieve onderhoud wordt afgestemd op het gebruik en de soort installatie en kan dan ook variëren van één bezoek per jaar tot bijvoorbeeld een bezoek om de twee maanden.

24-uurs service.

Heeft u door de aard van de installatie behoefte aan- of mogelijk zelfs een verplichting tot een 24-uurs technische bijstand dan bent u ook bij Tramétex aan het juiste adres.
U kunt namelijk uw preventieve onderhoudscontract opwaarderen naar een uitgebreid contract met een 24-uurs service.
U kun op elk gewenst moment van de dag, nacht of weekend het beschikbaar gestelde storingsnummer bellen en u wordt direct geholpen.

Untitled-7

Liftkeuring.

Rust er op uw liftinstallatie een periodieke keuringsplicht dan kan Tramétex de technische assistentie voor u verzorgen. Wij kunnen in combinatie met een preventieve onderhoudsbeurt volgens het contract de installatie technisch controleren en in orde maken indien nodig om vervolgens de keurmeester van een keurende instantie te assisteren tijdens de keuring.
U ontvangt hierna een keuringsrapport van de keurende instantie en wij ontvangen hiervan een kopie. Afhankelijk van de bevindingen op het rapport nemen wij contact met u op om mogelijke vervolg acties in te plannen.
De keuring kan evenals de 24-uurs service als uitbreiding worden toegevoegd aan het standaard preventieve onderhoudscontract.

Service bij storing.

Heeft u een installatie van ons, maar geen service overeenkomst, geen nood, u kunt ons altijd bellen en wij zullen ook bij u zo spoedig mogelijk een monteur langs laten komen om de situatie te bekijken en indien mogelijk direct te repareren.
Wij proberen u evenals al onze overige relaties snel te helpen, maar u dient er wel rekening mee te houden dan onze relaties met een serviceovereenkomst voorrang krijgen bij een service verzoek op relaties zonder contract.

 

Storing melden?

Klik hier om direct een storing te kunnen melden.

Heeft u een 24-uurs servicecontract? Dan kunt u bellen met ons storingsnummer, klik hier voor meer info. Heeft u een normaal contract, dan kunt u het storingsformulier invullen en versturen, de eerst volgende werkdag zullen wij dan contact met u opnemen.